Κανονισμός Λειτουργίας 
Γενική Διεύθυνση ΙΟΥΛΙΟΣ 2014 v1
Ο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ της Μεσιτικής Εταιρίας Διαμεσολάβησης ADVISORS BROKERS έγινε με σκοπό να διευκολύνει τόσο την εκμάθηση όσο και την κατανόηση της εσωτερική λειτουργίας μας, η οποία είναι συνυφασμένη και με την γενικότερη φιλοσοφία της Εταιρίας.
Παρακάτω θα βρείτε το σύνολο σχεδόν των ενεργειών λειτουργίας και των διαδικασιών τις οποίες η Διοικητική υποστήριξη θα είναι υπεύθυνη. Φυσικά ο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, ανάλογα με τις συνθήκες, την τεχνολογική εξέλιξη, την πρόοδο των εργασιών, θα επιδέχεται αλλαγές, τέτοιες ώστε να μπορεί να εφαρμόζει νέες τακτικές και διαδικασίες ακόμα πιο άμεσες ή να καταργεί κάποιες άλλες και να εξυπηρετεί ακόμα καλύτερα τους πελάτες, συνεργάτες και συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρίες.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α. ΔΟΜΗ
Α1. Τμήματα
Η ADVISORS BROKERS για να μπορεί να λειτουργήσει έχει δημιουργήσει εκείνες τις δομές ώστε να επιτελέσει σωστά το έργο αλλά και το εταιρικό της σκοπό. Τα Τμήματα της εταιρίας είναι τα εξής:
- Τμήμα Γενικής Διεύθυνσης
- Τμήμα Εμπορικής Διεύθυνσης
- Νομικός Σύμβουλος
- Τμήμα Υποστήριξης Δικτύου & Εξυπηρέτηση Πελατών
Α2. Περιγραφή Λειτουργίας Τμημάτων
Γενικός Διευθυντής
Είναι η θέση στην οποία το πρόσωπο όπου την κατέχει, έχει βασικά την Διαχείριση των οικονομικών της εταιρίας και είναι υπεύθυνο έναντι οποιασδήποτε Αρχής και εκπροσωπεί την εταιρία σε οτιδήποτε συμβεί. Ο Γενικός Δ/ντής πρέπει να γνωρίζει όλη τη λειτουργία της εταιρίας, να συντονίζει τα διάφορα διοικητικά θέματα που καθημερινά ανακύπτουν, να παίρνει αποφάσεις και πρωτοβουλίες, να έρχεται σε επαφή με τις ασφαλιστικές εταιρίες σε θέματα που αφορούν την εταιρία και τη θέση του, να ελέγχει το υπαλληλικό προσωπικό και να συνεργάζεται μαζί του και γενικότερα να φροντίζει για την ομαλή λειτουργία της εταιρίας.
Εμπορικός Διευθυντής
Είναι η θέση στην οποία το πρόσωπο όπου την κατέχει, έχει βασικά όλη την ευθύνη της Εμπορικής Διαχείρισης των Πωλήσεων της εταιρίας αλλά και των συντονισμό των διαφόρων καναλιών διανομής των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρίας. Ο Εμπορικός Δ/ντής πρέπει να γνωρίζει όλη τη λειτουργία της εταιρίας, να φροντίζει και να ενημερώνεται για όλα τα θέματα που άπτονται των πωλήσεων γενικότερα, να συντονίζει τις πωλήσεις και να αναπτύσσει τα διάφορα δίκτυα πωλήσεων και να συντάσσει συμφωνίες με τις ασφαλιστικές εταιρίες για την προώθηση των προϊόντων.
Νομικός Σύμβουλος
Είναι η θέση του Νομικού Συμβούλου της εταιρίας την οποία κατέχει Δικηγόρος και έχει στην ευθύνη του όλες τις νομικές περιπτώσεις που αφορούν τα συμφέροντα της επιχείρησης. Αναφέρεται στην Γενική Διεύθυνση.
Υποστήριξη Δικτύου Συνεργατών & Εξυπηρέτηση Πελατών
Η θέση αυτή έχει την γενικότερη ευθύνη στην οργάνωση, τον συντονισμό της διοικητικής μηχανής της εταιρίας, ώστε να λειτουργεί απρόσκοπτα κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Συζητά με την Διοίκηση και, συντονίζει την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης. Η θέση αυτή προϋποθέτει εμπειρία στη διοίκηση στον ασφαλιστικό κλάδο, την άριστη γνώση όλων των διαδικασιών των εργασιών, την τήρηση των κανόνων, τον σεβασμό στην πολιτικής της εταιρίας, όπως κάθε φορά δίνεται από την Διοίκηση και την πιστή εφαρμογή των εγκυκλίων.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Β1. Κλάδος Οχημάτων
Τιμολόγηση
Η τιμολόγηση των οχημάτων προς ασφάλιση, στις διάφορες συνεργαζόμενες εταιρίες, γίνεται από τους ίδιους τους Συνεργάτες, μέσω των διαφόρων website των εταιριών, είτε μέσω των ειδικών ιστοσελίδων (ανά εταιρία) αλλά και συγκριτικά, που τους έχουν δοθεί. Μόνο για Ειδικές Χρήσεις (ΦΔΧ TIR, Μηχανήματα έργων ή ειδικού τύπου) η τιμολόγηση θα γίνεται από τα Κεντρικά, εφόσον προηγουμένως σταλούν από τον Συνεργάτη τα απαραίτητα δικαιολογητικά (Άδεια Κυκλοφορίας, Δίπλωμα, άλλα στοιχεία που ζητηθούν) Εφόσον έγινε η τιμολόγηση ο Συνεργάτης στέλνει την αίτηση ασφάλισης, με τους εξής τρόπους :
- Καταχωρώντας τα στοιχεία της αίτησης ηλεκτρονικά μέσω του portal της εταιρίας www.advisorsteam.com και επισυνάψει ταυτόχρονα και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
- Συμπληρώνοντας την αίτηση, που θα την βρει στο ίδιο portal της Εταιρίας και στέλνοντας την, μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, είτε με fax 2510.227786 είτε με email support@advisorsbrokers.gr .
Η αίτηση ελέγχεται από το Τμήμα Υποστήριξης και εφόσον είναι σωστή και έχουν κατατεθεί τα Μικτά Ασφάλιστρα στους Τραπεζικούς Λογαριασμούς της Ασφαλιστικής Εταιρίας (εναλλακτικά στους λογαριασμούς της ADVISORS), όπου επιλέχθηκε βάση της αίτησης και, σταλεί το καταθετήριο στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας (fax ή email), τότε το τμήμα θα προβεί στην έκδοση και αποστολή του συμβολαίου με ηλεκτρονική μορφή, στο Συνεργάτη για να το παραδώσει στον πελάτη του. Οι τραπεζικοί λογαριασμοί τόσο των συνεργαζόμενων ασφαλιστικών εταιριών, όσο και της ADVISORS βρίσκονται στο portal της Εταιρίας. Εναλλακτικά δε το συμβόλαιο μπορεί να σταλεί με Courier (κάθε Τετάρτη).
Η εκτύπωση των συμβολαίων από τον Συνεργάτη, γίνεται σε έγχρωμο εκτυπωτή του, ως εξής :
- Είτε σε απλό Α4 χαρτί (για ορισμένες εταιρίες)
- Είτε σε πρωτυπομένο έντυπο (ορισμένων εταιριών) όπου θα υπάρχει μέριμνα ώστε να έχει μια μικρή παρακαταθήκη εντύπων.
Απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να επισυνάπτονται μαζί με την αίτηση των οχημάτων είναι :
- Άδεια κυκλοφορίας
- Δίπλωμα Οδήγησης
- Δίπλωμα Οδήγησης 2ου Οδηγού (σε περίπτωση που υπάρχει)
- Τιμολόγιο Αγοράς (εφόσον το όχημα είναι καινούργιο και ζητείτε Πυρός-Κλοπής)
- Ταυτότητα Υπηρεσιακή (εφόσον ασφαλίζεται με έκπτωση λόγω επαγγέλματος)
- Δήλωση Ε1 ή αντίγραφο λογαριασμού ΔΕΚΟ (σε περίπτωση που ο αριθμός πινακίδας είναι διαφορετικός του τόπου μόνιμης κατοικίας του ασφαλισμένου και πρέπει να αποδειχθεί)
- Έντυπο Ελέγχου ή Έκθεση του Οχήματος (ζητείτε από ορισμένες εταιρίες για την κάλυψη Θραύσης Κρυστάλλων, ειδικά όταν έχει περάσει έστω και μια ημέρα από την λήξη της προηγούμενης διάρκειας του συμβολαίου του πελάτη
Έκδοση Πράσινης Κάρτας
Ο Συνεργάτης έχει τη δυνατότητα να αποστείλει την Εντολή Έκδοσης Πράσινης Κάρτας, ηλεκτρονικά μέσω του portal της Εταιρίας και εφόσον το τμήμα την εκδώσει θα του επιστραφεί ηλεκτρονικά, ώστε να την εκτυπώσει σε πράσινο έγγραφο που πρέπει να φροντίσει να έχει. Σε περίπτωση που η πράσινη Κάρτα έχει τυχόν κόστος, τότε θα πρέπει να καταθέτει πρώτα τα χρήματα (στους τραπεζικούς λογαριασμούς της ασφαλιστικής εταιρίας) και μετά θα την παίρνει.
Διαδικασία Προασφαλιστικού Ελέγχου
Σε ορισμένες περιπτώσεις όπως:
- Μεγάλης Αξίας του οχήματος που ασφαλίζεται με πακέτα πυρός ή/και κλοπής.
- Ασφάλισης ιδίων Ζημιών (Μικτή) του οχήματος
- Κάλυψη Θραύσης Κρυστάλλων
Σε αυτές τις περιπτώσεις αποστέλλεται η πρόταση ασφάλισης (όπως παραπάνω) και η ασφαλιστική εταιρία ειδοποιεί εκτιμητή της περιοχής, όπου κατοικεί ο υποψήφιος πελάτης και κάνει επιτόπου προασφαλιστικό έλεγχο με φωτογραφίες και στέλνει την έκθεση στην ασφαλιστική εταιρία η οποία με τη σειρά της εκδίδει το συμβόλαιο και μας το στέλνει. Σε ορισμένες εταιρίες έχουμε τη δυνατότητα να ειδοποιούμε εμείς τον εκτιμητή ή ο Συνεργάτης, κερδίζοντας έτσι πολύτιμο χρόνο στην έκδοση και παραλαβή του συμβολαίου.
Τροποποίηση Συμβολαίου Οχήματος
Μέσα από το portal της Εταιρίας, υπάρχει η δυνατότητα καταχώρησης και αποστολής ηλεκτρονικά της αίτησης τροποποίησης . Ο συνεργάτης την συμπληρώνει και την στέλνει είτε ηλεκτρονικά είτε με fax. Επίσης υπάρχει και δυνατότητα αποστολής και αρχείων που πιθανόν να χρειάζονται για την αλλαγή.
Ακύρωση Συμβολαίου οχήματος
Για τις περιπτώσεις Ακύρωσης Συμβολαίων Οχημάτων θα πρέπει να αποστέλλονται από τους συνεργάτες πρωτότυπα προς την εταιρία, σε ειδικό έντυπο ΕΝΤΥΠΟ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ με επεξήγηση για την αιτία ακυρώσεως του συμβολαίου (π.χ. ακύρωση λόγω μη αποδοχής ή μη πληρωμής του συμβολαίου, από τον πελάτη). Η δε εντολή ακύρωσης θα πρέπει να συνοδεύεται από το Συμβόλαιο και τις τυχόν πρόσθετες πράξεις που πιθανόν να έχουν εκδοθεί.
Η ακύρωση δεν θα προχωρήσει αν μαζί με την Ακυρωτική Πράξη δεν υπάρχει και η επιστροφή των απαραίτητων δικαιολογητικών. Επίσης δεν μπορεί να γίνει Ακύρωση Συμβολαίου, εάν έχει ήδη εκδοθεί ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΡΤΑ για την διάρκεια ισχύος του. Η Εντολή Ακύρωσης θα πρέπει να υπογράφεται από τον πελάτη και τον συνεργάτη
Β2. Λοιποί Κλάδοι Γενικών Ασφαλίσεων
Τιμολόγηση
Η τιμολόγηση των Λοιπών Κλάδων γίνεται με τον ίδιο τρόπο, όπως και το αυτοκίνητο, μέσω των διαφόρων website των περισσοτέρων εταιριών. Για όσες εταιρίες δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή σε κάποιους από τους λοιπούς κλάδους, υπάρχουν τιμολόγια μέσω του portal της εταιρίας www.advisorsteam.com . Σε περίπτωση μη τιμολογημένων κινδύνων ή που δεν υπάρχει αντίστοιχη τιμολόγηση για κάποιο κλάδο υπάρχει η δυνατότητα στον Συνεργάτη, μέσω του portal να συμπληρώσει ηλεκτρονικά ΠΡΟΣΦΟΡΑ και να σταλεί στα κεντρικά γραφεία της Εταιρίας.
Εφόσον έγινε η τιμολόγηση ο Συνεργάτης στέλνει την αίτηση ασφάλισης, με τους εξής τρόπους :
- Καταχωρώντας τα στοιχεία της αίτησης ηλεκτρονικά μέσω του portal της εταιρίας www.advisorsteam.com και επισυνάψει ταυτόχρονα και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
- Συμπληρώνοντας την αίτηση, που θα την βρει στο ίδιο portal της Εταιρίας και στέλνοντας την, μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, είτε με fax 2510.227786 είτε με email support@advisorsbrokers.gr .
Η αίτηση ελέγχεται από το Τμήμα Υποστήριξης και εφόσον είναι σωστή και έχουν κατατεθεί τα Μικτά Ασφάλιστρα στους Τραπεζικούς Λογαριασμούς της Ασφαλιστικής Εταιρίας (εναλλακτικά στους λογαριασμούς της ADVISORS), όπου επιλέχθηκε βάση της αίτησης και, σταλεί το καταθετήριο στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας (fax ή email), τότε το τμήμα θα προβεί στην έκδοση και αποστολή του συμβολαίου με ηλεκτρονική μορφή, στο Συνεργάτη για να το παραδώσει στον πελάτη του.
Η έκδοση του συμβολαίου των λοιπών κλάδων θα γίνεται από την ADVISORS εφόσον παρέχεται αυτή η δυνατότητα από την επιλεχθείσα συνεργαζόμενη ασφαλιστική εταιρία και για συγκεκριμένους κλάδους όπως συνήθως :
- Πυρός Κατοικίας και Ενυπόθηκα
- Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις / Καταστήματα
- Ασφάλιση Αστικής Ευθύνη Σκαφών (και βεβαίωση)
- Κλάδος Προσωπικού Ατυχήματος & Ταξιδιωτικής Βοήθειας
- Οδικής Βοήθειας
- Γενικής Αστικής Ευθύνης
- Μεταφορών
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτόματης έκδοσης από το Τμήμα, τότε θα αναμένεται το συμβόλαιο από την Ασφαλιστική Εταιρία και μετά θα στέλνεται στον Συνεργάτη.
Β3. Κλάδος Ζωής & Υγείας
Τιμολόγηση
Η τιμολόγηση στους Κλάδους Ζωής & Υγείας γίνεται με τον ίδιο τρόπο όπως και στους υπόλοιπους κλάδους. Για όσες εταιρίες δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή, υπάρχουν τιμολόγια μέσω του portal της εταιρίας www.advisorsteam.com , ενώ δίνεται πάντα η ευχέρεια στον Συνεργάτη να συμπληρώσει ηλεκτρονικά ΠΡΟΣΦΟΡΑ, μέσω του portal και να την στείλει στα κεντρικά γραφεία της Εταιρίας. Το τμήμα δέχεται μόνο πρωτότυπες προτάσεις ασφαλίσεων για τον κλάδο Ζωής & Υγείας, από το δίκτυο των συνεργατών πλην ορισμένων εξαιρέσεων , όπου μπορεί να σταλεί μέσω email. Σε αυτήν την περίπτωση θα αποστέλλεται η πρόταση στον Συνεργάτη και αυτός με την σειρά του θα την στέλνει συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη από τον πελάτη, μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά και φυσικά το καταθετήριο της προκαταβολής ή ολόκληρης της δόσης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑΣ ΖΗΜΙΩΝ & ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ
Γ1. Ζημιές Οχημάτων
Δήλωση Ατυχήματος και Αναγγελία
Εφόσον ο Πελάτης δεν έχει καλέσει την φροντίδα Ατυχήματος ή την έχει καλέσει και έχει έρθει, μετά στον Ασφαλιστικό του Διαμεσολαβητή, θα πρέπει να γίνει η Δήλωση Ατυχήματος συμπληρωμένη με όλα τα στοιχεία του ατυχήματος και προσκομίζοντας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Την δήλωση μαζί με τα δικαιολογητικά θα πρέπει να σταλούν ηλεκτρονικά ή με fax στα γραφεία της εταιρίας, ώστε να γίνει επίσημα η αναγγελία και αποστολή αυτών προς την αντίστοιχη ασφαλιστική εταιρία. Η δε εντολή προς τους εκτιμητές γίνεται είτε από την ασφαλιστική εταιρία είτε από τον Συνεργάτη ανάλογα με την δυνατότητα που δίνεται.
Σημαντική κίνηση μετά από την παραπάνω διαδικασία είναι να προταθεί στον πελάτη, εφόσον δεν έχει κάποιο οικείο συνεργείο για την επισκευή του οχήματός του, να γίνει η επισκευή μέσω του Συστήματος με την συνεργαζόμενη εταιρία SMART MOVE, όπου ο πελάτης μπορεί να επισκευάσει το όχημά του, δίχως να εκταμιεύσει τα χρήματα αρχικά και μετά να τα πάρει από την Ασφαλιστική Εταιρία, αλλά να υπογράψει εξουσιοδότηση προς το αντίστοιχο συνεργαζόμενο συνεργείο της SMART MOVE κι έτσι αυτό να εξοφληθεί από την ανάλογη εταιρία.
Γ2. Ζημιές Λοιπών Κλάδων Γενικών Ασφαλίσεων & Κλάδου Ζωής και Υγείας
Δήλωση Ατυχήματος ή Ασθενείας και Αναγγελία
Ανάλογα με τον κλάδο ασφάλισης που είναι ασφαλισμένος ο πελάτης, θα πρέπει να συμπληρώσει το αντίστοιχο έντυπο και να μας ενημερώσει αρχικά για την ζημιά που υπέστη καθώς και τις απαιτήσεις που έχει. Ειδικά στον κλάδο Περιουσίας η αναγγελία θα πρέπει να είναι άμεση, ώστε να σταλεί ειδικός πραγματογνώμων για επιθεώρηση της ζημίας.
Στον κλάδο Ζωής και Υγεία, υπάρχουν ειδικά Έντυπα Δήλωσης για αποζημίωση που θα τα βρείτε στο portal της Εταιρίας, ώστε να συμπληρωθούν από τον πελάτη και να σταλούν μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά που υπάρχουν.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ. ΑΜΟΙΒΕΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ
Δ1. Προμήθειες Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
Η Εταιρία μια φορά τον μήνα και έως 20 του μήνα, καταθέτει τις οφειλόμενες προμήθειες επί των εισπραχθέντων καθαρών ασφαλίστρων της παραγωγής του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή που έγιναν τον προηγούμενο μήνα. Οι προμήθειες αυτές είναι σε ποσοστό (%) και είναι ανάλογες με την πακέτο προμηθειών, όπως αναφέρονται αυτά στην Εμπορική Πολιτική και τον Κανονισμό Πωλήσεων της Εταιρία και έχει ήδη συμφωνηθεί προηγούμενα, στο μεταξύ Εταιρίας και Διαμεσολαβητή, Ιδιωτικό Συμφωνητικό.
Προ της καταβολής των προμηθειών η Εταιρία στέλνει στον Συνεργάτη, αναλυτική κατάσταση των εισπραχθέντων συμβολαίων της παραγωγής του προηγούμενου μήνα, όπου αναφέρονται τα στοιχεία του πελάτη, ο αριθμός συμβολαίου και απόδειξης, ο κλάδος και η ασφαλιστική εταιρία, τα Μεικτά και Καθαρά Ασφάλιστρα καθώς και οι αντίστοιχες προμήθειες ανά συμβόλαιο. Επίσης η Εταιρία στέλνει συνοδευτικά και έντυπο εκκαθάρισης μηνός, όπου αναφέρονται γενικότερα η κίνηση των διαφόρων χρεοπιστώσεων κατά τον αντίστοιχο μήνα. Ο Συνεργάτης έχει το δικαίωμα να προβεί σε ένσταση, εντός 5 ημερών από την παραλαβή της εκκαθάρισης. Η δε καταβολή των προμηθειών γίνεται με ευθύνη της Εταιρίας, σε τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου συνεργάτη, συγκεκριμένου τραπεζικού ιδρύματος όπου συνεργάζεται και ο οποίος τραπεζικός λογαριασμός έχει δοθεί από τον συνεργάτη, κατά την έναρξη της συνεργασίας και αναγράφεται στο Δελτίο Νέου Συνεργάτη.
Δ2. Υπερπρομήθειες Δικτυάρχη ή Επιθεωρητή
Η Εταιρία επίσης μια φορά τον μήνα και έως 20 του μήνα, καταθέτει τις οφειλόμενες προμήθειες επί των εισπραχθέντων καθαρών ασφαλίστρων της παραγωγής των Συνεργατών / Δικτύου που έγιναν τον προηγούμενο μήνα, εκείνων των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών που έχουν την ιδιότητα του Δικτυάρχη ή Επιθεωρητή και έχουν συνάψει σχετική σύμβαση με την Εταιρία. Προ της καταβολής των προμηθειών η Εταιρία στέλνει στον Δικτυάρχη ή Επιθεωρητή, αναλυτική κατάσταση των εισπραχθέντων συμβολαίων της παραγωγής του προηγούμενου μήνα, των Συνεργατών / Δικτύου του, όπου αναφέρονται τα στοιχεία του πελάτη, ο αριθμός συμβολαίου και απόδειξης, ο κλάδος και η ασφαλιστική εταιρία, τα Μεικτά και Καθαρά Ασφάλιστρα καθώς και οι αντίστοιχες υπερπρομήθειες, ανά συμβόλαιο.
Ο Συνεργάτης έχει το δικαίωμα να προβεί σε ένσταση, εντός 5 ημερών από την παραλαβή της εκκαθάρισης. Η δε καταβολή των προμηθειών γίνεται με ευθύνη της Εταιρίας, σε τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου συνεργάτη, συγκεκριμένου τραπεζικού ιδρύματος όπου συνεργάζεται και ο οποίος τραπεζικός λογαριασμός έχει δοθεί από τον συνεργάτη, κατά την έναρξη της συνεργασίας και αναγράφεται στο Δελτίο Νέου Συνεργάτη.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε. ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Ε1. Αποστολή Αλληλογραφίας (Courier)
Η Εταιρία μια φορά κάθε εβδομάδα και συγκεκριμένα την ημέρα Τετάρτη, στέλνει την αλληλογραφία της μέσω Courier στον συνεργάτη. Η δε Εταιρική Πολιτική που ακολουθεί για τις χρεώσεις είναι, ότι το κάθε μέρος-αποστολέας, χρεώνεται για τη δική του αποστολή. Εάν ο Συνεργάτης επιθυμεί να σταλεί έκτακτα κάποια αποστολή πέραν της καθιερωμένης Τετάρτης, τότε θα αναλαμβάνει και το κόστος αυτής της αποστολής.
Ε2. Προμήθεια Υλικού προς Συνεργάτες
Μέσω του portal της εταιρίας, ο Συνεργάτης έχει τη δυνατότητα να παραγγείλη προμήθειεα υλικού όπου χρειάζεται για την εργασία του. Η Εταιρία θα τα στέλνει ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και την προτεραιότητα που υπάρχει.
Ε3. Ενημέρωση Ληξιαρίων-Ανανεώσεων Συμβολαίων
Η Εταιρία και το Τμήμα υποστήριξης θα ενημερωνει για τα ληξιάρια των ανεώσεων των συμβολαίων των πελατών των Συνεργατών, τουλάχιστον ένα μήνα πρό της ενάρξεως τους. Βέβαια οι πελάτες ήδη θα έχουν να λάβουν τις σχετικές ειδοποιήσεις από τις ασφαλιστικές τους εταιρίες, αλλά οι Συνεργάτες θα έχουν και αυτή την πληροφόρηση. Σε κάποιες εταιρίες μάλιστα, όπου μας δίνετα ιη δυνατότητα, θα μπορούμε να στέλνουμε κα ιαντίγραφα ειδοποιητηρίων τω νανανεώσεων προς στους Συνεργάτες.
Ε4. Στοιχεία Επικοινωνίας με την ADVISORS BROKERS
Διεύθυνση έδρας : Μητροπόλεως 8α, τκ 65403, Καβάλα Τηλ. 2510.227785 Fax. 2510.227786
Email Υποστήριξης Δικτύου support@advisorsbrokers.gr
Email Εμπορικής Δ/νσης sales@advisorsbrokers.gr
Email Γενικής Δ/νσης xaidos@advisorsbrokers.gr
Portal Υποστήριξης Δικτύου www.advisorsteam.com
Website www.advisorsbrokers.gr
Facebook https://www.facebook.com/AdvisorsInsuranceServices
Twitter https://twitter.com/AdvisorsBrokers